Chcesz złożyć reklamację?
Szanując Państwa czas i dążąc do uściśnienia i ułatwienia współpracy udostępniamy Państwu możliwość zareklamowania otrzymanego towaru w formie online. Wystarczy jedynie wypełnić formularz reklamacyjny i nacisnąć „Wyślij”, a nasz Dział Reklamacji zajmie się Państwa zgłoszeniem i odpowie na nie najpóźniej w ciągu kilku dni roboczych. By cały proces przebiegł łatwo i szybko, proszę zastosować się do poniższych wytycznych:
Po pierwsze:
Upewnij się, że posiadasz dowód zakupu (faktura/paragon) gdyż podanie jego numeru identyfikacyjnego jest niezbędne do wysłania zgłoszenia, a co za tym idzie – rozpoczęcia procesu reklamacji.
Po drugie:
Wypełnij formularz reklamacyjny. Koniecznie wypełnij pola oznaczone czerwoną gwiazdką. Pozostałe mogą pozostać puste, aczkolwiek ich wypełnienie pomoże nam na szybciej przeprowadzić całą procedurę i odpowiedzieć.
Po trzecie:
Zaczekaj na odpowiedź. Powinna ona nadejść maksymalnie w ciągu kilku dni roboczych.
Inne możliwości
Kontakt
W razie jakichkolwiek problemów prosimy o mailowy lub telefoniczny kontakt z naszym Działem reklamacji: reklamacje@verkatto.pl.
Formularz reklamacyjny